Liten uppdatering

Skrivet: 2008-07-16, 23:24:07 / Dagboken

Som ni märkt har bloggen gått på lågenergi ett tag nu. Uppehåll hit och dit.
Jag saknar verkligen att blogga, men tiden har inte funnits till. Jonathan har haft semester och eftersom att min bärbara dator fortfarande är på lagning hade jag ingen möjlighet att blogga från bilen, tältet eller solstolen. Men nu ska jag göra mitt bästa för att förse er med vad ni förväntas se utav mig. Jag trivs fortfarande inte med att blogga från Jonathans dator och vårat bredband är väldigt segt här ute på landet. Det är endast mobiltbredband som fungerar här och uppkopplingen är minimal från 3. Men så snart som möjligt ska vi byta till Nmt som har Turbo 3G över större delen av Sverige och Norge.

Men jag  gör mitt bästa, som sagt. Jag vill ju inte förlora er.
Inatt ska jag vara en duktig flickvän och dela ut Enköpingsposten med Jonathan.



Puss & kram ♥

Jossi sa:

Jag undra just vart du hade tagit vägen ;o


Datum: 2008-07-17: Tid: 09:23:09
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Ida sa:

Sv: Jag har också haft min i snart 10 månader xD Köpte min 7 oktber -07, du då?


Datum: 2008-07-17: Tid: 11:18:58
Bloggadress/URL: http://taralom.blogg.se/
Ida sa:

Sv: Ja, men bara lite ;)

Jag tycker det är lite lustigt, båda heter Ida, båda har Nikon D40x, båda har snart haft den i 10 månader xD Är det något mer eller xD Haha!


Datum: 2008-07-17: Tid: 16:05:39
Bloggadress/URL: http://taralom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin