Raindropps

Skrivet: 2008-07-02, 12:27:43 / Fotodagboken



Det är mulet hos mig idag. Regnet har fortfarande hållit sig undan, men jag bjuder ändå på en vattendroppsbild som jag tog i april. Annars så är det lungt här hemma. Jag tänkte ta och redigera några av de andra bilderna jag tog igår samtidigt som jag funderar på ifall jag ska gå ut och gå eller inte. Eller ska jag kanske ta en dusch? time will tell...

Nu är det bara två dagar kvar tills Jonathan har semester. Som jag har längtat. Men vi ska inte åka till Skiathos, det blir alldeles för dyrt (det får bli en annan gång). Det har gått åt väldigt mycket pengar till flytten och så. Den kom ju lite oväntat. Men nånting ska vi nog kunna ha råd med, bara vi får vara tillsammans så är jag nöjd. I helgen åker vi hem till Västerås för att gå på Power meet, det är en stor tradition om man är västeråsare. Sitta vid Lögarängen tillsammans med några vänner, dricka cider, titta på raggarbilar och äta Belgiska våfflor, det är härligt. Hoppas det inte börjar regna bara.

Jossi sa:

Fin bild!

Hoppas ni hittar på ngt skoj när han har semester!

Här har vi iaf sol nu, hih hoppas ni också får det snart! :D


Datum: 2008-07-02: Tid: 13:08:13
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Bergodalvana sa:

kul att du är igång och bloggar igen! =) Hoppas att solen lyser även hos er snart =)


Datum: 2008-07-02: Tid: 13:46:16
Bloggadress/URL: http://bergodalvana.com
Linnea sa:

skitsnygg bild!


Datum: 2008-07-02: Tid: 19:01:27
Bloggadress/URL: http://linneaspersonliga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin