Geting & blomma

Skrivet: 2008-06-04, 12:17:18 / Fotodagboken


Hello på er sötnosar!
Hur har ni det? Hoppas ni mår bra.
Själv känner jag mig tung i hela kroppen, trots mina två hg ner. Nej, men jag känner mig lite krasslig. Magen gör ont och kanske har allt att göra med att jag inte kunde sova inatt igen. Tre dagar i rad nu har jag legat och våndats och inte kunnat sova. Hemskt. Idag gick jag upp vid tio i alla fall. Men jag kanske borde ha legat kvar en timme eller två till. Men, men. Jag hatar att inte kunna sova, det är nog det värsta jag vet.

Annars så är det en bra dag. Solen skiner idag igen och jag känner att jag borde gå ut och gå, men som jag nämde känner jag mig inte så pigg. Så jag stannar nog inne. Fast jag brukar känna mig bättre bara jag kommer ut en liten stund. Jag får se hur jag gör. I alla fall så ska vi åka hem till Västerås idag, min lillasyster tar studenten imorgon. På vägen hem ska vi även svänga förbi vårat nya hem och skriva hyreskontrakt. Jippie! Jag längtar tills vi ska flytta in.


Hej så länge! ♥

emelie sa:

vilken härlig bild! färgerna är jättefina!


Datum: 2008-06-08: Tid: 19:24:36
Bloggadress/URL: http://whirl.se/wp



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin