Bad, bad girl

Skrivet: 2008-03-10, 21:40:06 / Illustartioner

image895
(illustration: jag själv)


Som ni ser är utlottningen av designen i föregående inlägg avslutad och en vinnare är utsedd. Om ni har tur så kanske det kommer upp nya utlottningsdesigner inom kort - så håll utkik vettja.

Annars så är det väl bra med mig. Har haft två sega dagar på rad, men det kan ju vara skönt ibland det med. Därav min dåliga uppdatering, framför allt igår då jag inte skrev ett dyft. Men jag ska försöka ändra på det. Men jag känner att jag har slut på idér för tillfället. Är inne i en period då jag känner att jag är dålig på allt jag gör. Men det går väl över det med. Har ingen riktig skaparglädje förtillfället. Tog i alla fall tag i mig själv idag och gjorde en design till en tjej och det gick ju bra, så min skaparlust kanske inte är helt försvunnen ändå. Men jag önskar att jag inte kände på det här sättet. Då jag helst av allt vill skapa, men mina hjärnspöken sätter liksom stopp för mig.

Har precis tittat på veckans tre avsnitt av Andra Avenyn, synd bara att sista avsnittet hackade så mycket. Men klockan var halv nio då, så alla skulle väl se sista avsnittet samtidigt. Det är ju förståligt. Det går ju absolut inte att vänta tills imorgon :o)

sanna sa:

vem vann designen då:P?


Datum: 2008-03-10: Tid: 21:57:26
Bloggadress/URL: http://sannadalle.blogg.se
Emma sa:

Du tittar också på andra avenyn ser jag, visst är det kul & visst blir man fast i den serien? det har iaf jag blivit. :D


Datum: 2008-03-10: Tid: 22:17:58
Kajsa sa:

Vilken mysig blogg du har.


Datum: 2008-03-12: Tid: 15:46:47
Bloggadress/URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin