Egokick

Skrivet: 2008-03-11, 13:36:16 / Fotodagboken

image897
Vilket underbart humör jag vaknade upp med idag.
Det känns helt fantastiskt. Hoppas ni mår lika strålande.
Jag gick upp klockan elva, studsade in i duschen och gjorde iordning mig innan Jonathan kom hem klocka halv ett. Då åt vi havregrynsgröt med blåbärssylt som han köpte med hem.

Solen verkar vara lite velig här idag, men det blir nog en promenad tillsammans med älsklingen senare. Känner att jag behöver komma ut i luften en stund. Eftersom att vi var inne och skyddade oss från regnvädret hela dagen igår. Så då får man ju passa på när det är hyfsat väder ute.

Ha en fortsatt trevlig tisdag.

aliceannygertrud sa:

ha en bra tisdag menar du väl ? :D


Datum: 2008-03-11: Tid: 13:55:38
Bloggadress/URL: http://aliceannygertrud.blogg.se
Jossi sa:

Om du kollar på min blogg tkr jag första rubriken är för högt upp ser lite konstigt ut. Vet du hur man kan ändra det? :)
Och så undrar jag om du kan ändra headern för det står "fridrott" och det stavas "friidrott" har jag kommit på.. :P


Datum: 2008-03-11: Tid: 17:15:12
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin