I varukorgen

Skrivet: 2008-03-12, 15:43:08 / Mat, recept & träning


image906
- Vaniljglass med jordgubbssylt
- Knäckebröd
- Söder te (provar ett nytt te)
- Nötfärs 1600g
- Kidney bönor 2 burkar
- Örnos fläderblomssaft
- Salladshuvud och en röd paprika
- 2 gröna äpplen, 2 apelsiner, 1 mango, 4 kiwi och 1 banan
- Havregryn
- Pytt i panna
- Matlagningsgrädde
- 5 kg potatis


Som ni kanske märker har jag och och älsklingen varit och handlat. Det blev en del och korgen blev överfull som vanligt. Att vi aldrig lär oss att ta en vagn. Men vi hade inte tänkt handla så mycket men potatissäcken tog upp mer än halva vagnen. Det blev en del spontanköp, så är det alltid när vi åker och handlar att man kommer på saker som man behöver. Dagens spontanköp är nog alla ingredienser till fruktsallad, frukt och glass.


Då har jag visat upp vad jag handlade idag.




Jag avslöjar vinnaren i designutlottningen senare när jag fått mejl av henne. Men om du inte fått en kommentar av mig som säger att du har vinnit, så har du tyvärr inte gjort det. Bättre lycka nästa gång som man brukar säga :o)

Men det kommer att komma fler utlottningsdesigner, jag håller på med en lilarosa nu. Så om du är intresserad av en lilarosa design, håll ögonen öppna!

klara sa:

hej:) hur gör du alla mönster på dina bloggdesigner som du har gjort? i vilket program gör du dom? :)


Datum: 2008-03-12: Tid: 20:47:55
Tess sa:

vill du prova ett nytt te är himlagott ett väldigt bra thé. det är lösthé, men det finns påsar till det, melitta. allt finns att köpa på ica=)


Datum: 2008-03-12: Tid: 21:13:54
Bloggadress/URL: http://insanire.blogg.se
sanna sa:

jag missa totalt din förra tävling, men håll mig gärna informerad om flera utlottningar, så ska jag försöka delta, för vill ju gärna vinna en ny design:)


Datum: 2008-03-12: Tid: 21:31:39
Bloggadress/URL: http://sannadalle.blogg.se
Ida sa:

Klara:
Alla mönster som jag använder på mina designer, har jag inte gjort själv. De går att hitta på diverse sidor på internet. Sök på photoshop brusches så får du se. En förutsättning är ju att du har photoshop såklart.

Ha det bra.


Datum: 2008-03-12: Tid: 21:46:32
Bloggadress/URL: http://hittaida.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin