Life is beautyful sometimes

Skrivet: 2008-03-27, 16:10:38 / Fotodagboken

image956
En kopp te kan göra underverk



Idag känns det underbart att leva.

Jag har precis varit ute i solen i nästan 1½ timme, njutigt av fågelkvitter och blå himmel. Knäppt iväg tvåhundra foton, åh vad underbart. Håller på att bläddra igenom alla nu, så senare kommer bloggen att bildbombas.
Det är min plan i alla fall.

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Jag är på strålande humör, ja livet leker helt enkelt. Det är inte ofta jag känner så här, så jag måste verkligen ta vara på känslan när den väl infinner sig. Idag kände jag verkligen lycka när jag strosade runt här i kvarteren där jag bor och nere mot stan och vattnet. Jag måste ha sett fånig ut när jag gick runt och log och såg ut som en turist med min kamera, men det gör ingenting. För det känndes så himla bra. Ja, om man går runt med en kamera i Sigtuna, är man ju turist, haha. Det känns verkligen så. Haha.


Ps, Tack för alla fina kommentarer i föregående inlägg (det är nog tackavare er jag är på så gott humör idag). Den orange bilden vann överlägset, men som sagt den ser ju mest naturlig ut. Eftersom att det orange ser ut som rost, ser bilden ännu mer gammaldags och sliten ut.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin