Sunny day

Skrivet: 2008-03-06, 11:58:28 / Dagboken

Vaknade klockan elva idag och tog mig upp efter många om och men, sängen var så varm och skön så jag ville inte lämna den. Jonathanälskling gick upp redan klockan åtta och började tvätta och nu ska han iväg på en arbetsintervju till. Så jag ska avsluta tvättandet, men det är ju inte mer än rätt, så duktig som han har varit. När han kommer hem igen ska vi nog gå ut i solen på en promenad, det är verkligen härligt väder ute nu. Men imorse och inatt hade det tydligen snöat igen, men nu skiner solen och all snö har nästan smält bort. Så vädergudarna verkar inte riktigt veta hur de vill ha det. Vinter, vår, vår vinter?

Nu ska jag hänga tvätt.

Maria sa:

haha samma vare här! snö imorse men sen smälte det bort under dagen


Datum: 2008-03-06: Tid: 16:44:19
Bloggadress/URL: http://glife.se/fashionstars



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin