Syprojekt - Kjol

Skrivet: 2008-03-08, 16:57:28 / Självpoträtt

image888

Äntligen!
Min kjol som jag höll på att sy, blev äntligen klar igår kväll. Eller snarare på natten. Efter många, många syutbrott. Bilden visar inte direkt någon detaljerad bild på hur kjolen blev, men jag blev riktigt nöjd faktiskt. Den blev inte exakt som jag hade tänkt mig, men det blev bra ändå. För endast 40 kronor ska man ju inte klaga.

Jag köpte tyget skitbilligt på Ikea, tror att det kostade 25 kr/m om jag inte minns helt fel och jag använde typ hälften, plus dragkedjan som kostade 19 kronor på Ica Maxi. Så jag kom riktigt billigt undan denna gång. Men allt besvär som vi har haft med symaskinen, det var inte särskilt roligt och jag känner mig inte särskilt eggad till att sy någonting mer. I alla fall inte nu på ett tag. Vi väntar nog tills vi glömmer bort hur dålig symaskinen är.

Annars har jag på mig:
T-shirt från MQ och halsband från Guldfynd.

Jennii sa:

Hej! Vilken fin blogg du har!
Ursäkta frågan, men jag såg att du hjälper min kompis (josefine aspeteg) med en design (som jag fattade det)
Du skulle inte kunna ge mig lite tips?(:
Tack på förhand!


Datum: 2008-03-10: Tid: 13:53:56
Bloggadress/URL: http://jennii92.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin