Efter en härlig promenad

Skrivet: 2008-05-09, 13:48:39 / Fotodagboken

Det är verkligen sommarvärme ute nu, jag blev helt svettig när jag var ute och promenerade, jag joggade en bit också, då sprutade svetten. Nästa gång lämnar jag nog tjocktröjan hemma, men det är bara det att jag inte har några fickor på mina träningsbyxor. Men jag kanske kan komma på en lösning till det, för jag vill inte gå runt med tjocktröja nu när det är så himla varmt. Jag vill heller inte behöva bära den i handen. Det är ju jobbigt.



Det blev en lång promenad i alla fall. Jag var nog ute i ca 1,20 minuter, då stannade jag även till en stund vid badplatsen och doppade fötterna i det ännu iskalla sjövattnet. Men om jag var modig nog skulle jag nog kunna ta ett dopp snart. Men jag vet inte om jag har så mycket av barnasinnet kvar. När jag var liten badade jag redan i april, jag var riktigt modig. Det har aldrig funnits en badkruka i mig. Jag gick ut i vattnet som att det inte vore något medan mina kompisar höll på att frysa ihjäl ; )

Jag har planer på att ändra på bloggdesignen igen, jag tror att det är den som gör att jag inte trivs med att blogga just nu. Jag behöver förnyelse, jag behöver ny energi, jag behöver något nytt att kämpa för. Den där mest-aktiva-listan är nog ett alldeles för högt mål, då det verkar helt omöjligt för mig att hamna där. Men det skulle vara roligt om fler kunde hitta till min sida, det skulle kännas mer meningsfullt att skriva och visa upp mina bilder då.
Hoppas ni har det bra ute i sommarvärmen!

Gilraen sa:

Grymt vacker bild! :)


Datum: 2008-05-09: Tid: 13:55:37
Bloggadress/URL: http://gilraen.blogg.se/
Malin sa:

Håller med! Cyklade ner till affären och nu är jag dösvettig, haha :)



Svar: Haha, det är många som gör så!


Datum: 2008-05-09: Tid: 15:38:44
Bloggadress/URL: http://lillamalins.blogg.se/
Cas sa:

Så fin bild !


Datum: 2008-05-09: Tid: 15:45:00
Bloggadress/URL: http://micass.blogg.se/
Jossi sa:

Du är såå söt såå :D

Duktigt att va ute så länge ;)


Datum: 2008-05-09: Tid: 15:52:01
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin