En dag på Skansen

Skrivet: 2008-05-04, 20:36:10 / Dagboken

Vilken tid det tar att föra över bilder till datorn! Nästan en halvtimme ) :

Vi har varit på Skansen idag, bland alla djuren! Jättetrevligt. Jag trodde att det skulle bli regn eftersom att det blev mulet bara några sekunder efter att jag skrev morgoninlägget. Men det har varit alldeles lagom varmt och soligt, vi klarade oss från regn. Vi gick runt utan jacka och tittade på alla fina och (fula) djur. Det har varit en underbar dag faktiskt och jag är jätteglad. Jag älskar att åka iväg på utflykter med min älskling, fota, picknicka eller bara strosa runt någonstans. Vad som helst, bara vi är tillsammans.

Jag fick till och med gå in i Skansen akvariet, eftersom att jag aldrig varit där förut. Dyrt var det, men det var det värt, jag fick ju klappa en orm ; ) Inte för att det var hödpunkten men ändå. Det fanns en spindel också, men den vågade jag inte röra.

Det är verkligen trevligt på Skansen, vi köpte brända mandlar också, det är så gott. Jag älskar verkligen det! Nu är bilderna överförda så jag ska ta och titta igenom dem och se ifall jag fick några pärlor. Det återstår att se och självklart visar jag er de senare!

Jossi sa:

Åh vad mysigt det låter! :)


Datum: 2008-05-04: Tid: 20:43:38
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Malin sa:

va roligt!

bara vart där en gång men vill dit igen :) det är mysigt..


Datum: 2008-05-04: Tid: 20:59:38
Bloggadress/URL: http://lillamalins.blogg.se/
Daniela sa:

Brända mandlar är ju hur mumsigt som helst. Skulle jag inte haft imot att ha några nu.



Fota djur är ju nått av det roligaste. Längtar tills jag får min kamera då skall det fotas som tusan i Slottskogen, alla getter, pingviner, hästar och flamingos. :)



Ser fram imot bilder!

Kram.


Datum: 2008-05-04: Tid: 21:15:51
Bloggadress/URL: http://neliz.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin