Nya shorts

Skrivet: 2008-05-09, 22:27:08 / Dagboken

Nu är jag hemma igen. Efter att ha stoppat i mig en högst nyttig kräftmacka, sitter jag åter framför datorn. Vi har varit iväg på lite äventyr, i form av en liten shoppingrunda. Jag hittade ett par svarta shorts på H&M, de kostade bara 98 kronor så jag kunde inte stå emot. Vem behöver inte ett par shorts i sommar? Känner att jag skulle behöva lite mer sommarkläder, lite förnyelse, men tyvärr säger ekonomin någonting helt annat just nu. Men det kommer bättre tider.

Jag känner mig rätt trött nu och för än gångs skull tycker jag att dagen kännts rätt så lång. Det är inte ofta jag känner så, mina dagar brukar bara flyga förbi utan att jag hinner göra någonting. Men inte idag. Nu ska jag slappa en stund innan sängen väntar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin