Bak till kalaset

Skrivet: 2008-10-18, 22:00:09 / Dagboken



En gammal bild på mina äppelmuffins. Ikväll har jag bakat tårta och kladdkaksmuffins, inga äppelmuffins tyvärr. Tårtan ser helt okej ut, den måste stå i kylskåpet för att hålla ihop. Imorgon ska jag pynta den med frukter, så då kommer det förmodligen upp mer bilder. Från kalaset och så också. Det ska bli roligt jag ser fram emot att släkten ska komma. Det är första gången mamma kommer och hälsar på så det är extra speciellt. Nu är allt så gott som färdigt tills imorgon, så nu kan vi koppla av. Ska nog sätta på en film, men jag kommer nog somna efter halva. Hoppas ni haft en trevlig lördag! Kram.

Mamma sa:

Tack va glad jag blir! Va gott det ser ut och kommer säkert att bli! puss & kram


Datum: 2008-10-18: Tid: 22:14:26
Jossi sa:

Hoppas de blir en bra dag för dej imorn!

Sov gott! :)


Datum: 2008-10-18: Tid: 22:14:40
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
J0Z [JOZEFINNILSSON] sa:

va goda dom ser ut, har du recept??


Datum: 2008-10-19: Tid: 22:48:22
Bloggadress/URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin