Jag kan flyga med mitt paraply

Skrivet: 2008-09-08, 18:03:35 / Självpoträtt



Det blev många lyckade bilder från gårdagens fotografering. Jag gillar att ta kort med mitt svarta, spetsparaply, det är så charmigt. Jag ångrar inte en sekund att jag spontanköpte det på Lagerhaus förra hösten. Som de sa på radion i morse: "nu är vi i mitten, av början på hösten."  Jag tycker att bilderna är både höstiga och lite somriga. För det är fortfarande grönt ute, men dagarna domineras av grå himmel och regn. Jag ser faktiskt fram emot att gå runt med mitt paraply, sparka med kängorna i färgglada löv och mysa med stora halsdukar. Det finns mycket charm med hösten tycker jag. Ett stort plus är att min födelsedag bara kommer närmare och närmare. Men först är det lilla syster som ska firas, redan imorgon faktiskt. Jag försöker hälsa hösten välkommen med öppna armar...

Nene sa:

Svar: okej :) Tack så mycket! :D


Datum: 2008-09-08: Tid: 18:25:37
Bloggadress/URL: http://nene.webblogg.se/
Nene sa:

Du har blivit utmanad i min blogg! ;D


Datum: 2008-09-08: Tid: 18:48:25
Bloggadress/URL: http://nene.webblogg.se/
Yvve sa:

Ååh tack! Men jag tror nog att det är större chans att korten blir bra med en systemkamera jämfört med en digital. Jag läntar SÅ tills min kommer!



Har kollat igenom dina bilder och måste säga att du är en talang! Hur fina bilder som helst :) Keep on rockin'


Datum: 2008-09-08: Tid: 19:44:12
Bloggadress/URL: http://yvve.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin