Måndag - ja vad ska man säga...

Skrivet: 2008-09-08, 16:45:30 / Dagboken

Idag är inte inspirationen på topp. Jag vet inte vad jag ska skriva, förutom att den här dagen känns lika grå som vädret. Jag känner mig lika grå som vädret. I´m bored.

Bloggvärlden verkar död idag. Ingen uppdaterar, dessutom börjar jag tröttna rejält på de "vanliga" bloggarna som jag brukar läsa. Jag behöver lite nya sinnesintryck. Jag behöver tips på nya friska fläktar. Ny inspiration, nya bloggar att läsa och beundras över. Tipsa gärna!

Som sagt jag har tråkigt idag och då blir godissuget starkare än vanligt. Men det finns ingenting hemma. See you later.

Matilda sa:

åååh vilken fin blogg du haar.


Datum: 2008-09-08: Tid: 16:46:09
Bloggadress/URL: http://matehilda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin