Mitt imellan skratt och gråt...

Skrivet: 2008-09-10, 20:38:54 / Dagboken

Sitter framför Idol nu och skrattar åt alla pinsamma människor. Det är underhållande, men oftast tycker jag bara synd om dem. Tror de verkligen att de ska gå vidare? Vissa gör det i alla fall, vissa plojjar bara. Det är kul och man får sig ett gott skratt.


Från senaste muffinsbaket.

Dessutom väntar ett lass muffins om en stund. Pojkvännen fick ett ryck i rastlösheten och står just nu och bakar kladdkaksmuffins. Annars har det varit dött här på bloggen idag, ja här hemma med för den delen. Energiniviån har varit låg de senaste dagarna, men jag jobbar på att göra allting bättre. Just nu har jag alldeles för mycket fritid att ta död på. Jag vill inte säga för mycket, ifall jag msslyckas. Ja, vi hörs senare.

malincatrin sa:

De lät hemlighetsfullt, "jag vill inte säga förmycket ifall jag lyckas".. Hoppas muffinsena blir goda :)


Datum: 2008-09-10: Tid: 20:50:24
Bloggadress/URL: http://malincatrin.blogg.se/
malincatrin sa:

Svar: Du har rätt i det du säger och jag kan med all säkerhet säga att jag kommer ALDRIG göra något som inte känns rätt trots att jag vill få bloggen att växa lite. Kommer köra mitt race, va mig själv men visa en sida ni aldrig sett :)


Datum: 2008-09-10: Tid: 21:17:03
Bloggadress/URL: http://malincatrin.blogg.se/
Nathalie [asilentescape] sa:

Oh vad goooda de ser ut :D


Datum: 2008-09-11: Tid: 18:33:11
Bloggadress/URL: http://asilentescape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin