Natten är svart...

Skrivet: 2008-09-22, 01:29:21 / Fotodagboken

Jag är fortfarande uppe. Oj, den sista timmen gick fort. Så fort jag börjar lite smått i photoshop skenar tiden iväg. Ur högtalarna seglar ljuva pianostämmor från Erik Satie. Jag älskar lugn musik, det är härligt. Det var Jonathans vän Olle som spelade det hemma hos honnom förra helgen och idag var jag bara tvungen att tanka hem det. Skönt med lite variation för än gångs skull, det kan faktiskt bli lite enformigt med Kent i längden - även för mig.



20 minuter senare. Blogg.se fick tydligen ett avbrott, men nu kunde jag äntligen logga in igen. Men nu börjar ögonlocken falla ner, så jag får ta och avrunda detta. En sak till som jag ville ha sagt, var att jag hittade blommor att ta kort på idag. Därav den fina blombilden här ovan. Den är visserligen fotad i en rabatt, alltså är den inte vildvuxen. Men blommor som blommor, eller hur?

Som jag sa förut blev det många bilder idag när vi var ute och gick. Nästan för många, jag vet snart inte vad jag ska göra med alla bilder, för det går ju inte att visa alla på bloggen och hur många hårddiskar som helst har man ju inte. Dessutom fick jag ett nytt minneskort idag - ett 4 gigs. Mitt 2 gigs gick sönder för ett tag sedan så jag har fotat med 1 gig i snart två månader. Så det var på tiden att jag fick ett nytt, det är inte så kul att behöva tömma kameran efter 97 bilder.
Nu ska jag gå och lägga mig, lagom tills skivan var slut och allt.



Puss och godnatt. Ses imorgon ♥

Perra sa:

Underbar bild :)

Jag har lagt till dig på bloggkoll nu!


Datum: 2008-09-22: Tid: 08:18:57
Bloggadress/URL: http://typperra.blogg.se/
äma sa:

Sånna blommor har vi en massa i trädgården.

Dock har jag aldrig lyckats med att fota dom så fint. :)


Datum: 2008-09-23: Tid: 07:28:09
Bloggadress/URL: http://eexx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin