Tisdag

Skrivet: 2008-09-23, 14:24:22 / Fotodagboken





Idag skiner solen utanför mitt fönster, jag funderar på att gå ut om en stund och få lite motion. En liten promenad om dagen är bra att unna sig för välmåendet. Jag hade inte tänkt gå så raskt, bara strosa runt i naturen och få lite frisk luft, det kan vara skönt ibland det med. För jag blir så lätt yr i huvudet när jag går för snabbt, sitter vid datorn för länge eller reser och böjer mig för snabbt. Jag läste runt lite på internet om yrsel igår och det kan bero på så himla mycket olika saker. Men jag tror att min beror på stress, oro och ångest. Men jag vet ju inte säkert, men det passade bäst in på mig. Det kan även bero på järnbrist och lågt blodtryck.

Jag har börjat använda mina läsglasögon igen nu när jag sitter vid datorn och teven. Jag har varit väldigt slarvig med dem hela livet. Det kan ju också vara en av anledningarna. Så jag ska använda dem så mycket jag kan nu och se om det blir bättre. Så kanske jag måste ta och göra en ny synundersökning snart och se om jag måste ha nya glasögon, de som jag har nu har jag haft sen nian, så de kanske måste bytas ut, om min syn blivit sämre det vill säga. Men det är ju mycket möjligt eftersom att jag inte har använt dem så mycket. Hoppas det blir bättre snart i alla fall.

malincatrin sa:

Vilken härlig bild.. Färgsprakande löv mot en klarblå himmel. Man blir ju bara glad inombords.


Datum: 2008-09-23: Tid: 14:42:43
Bloggadress/URL: http://malincatrin.blogg.se/
Linnea sa:

Fin bild :) Såg ut så på himlen här idag också, asfint.


Datum: 2008-09-23: Tid: 19:08:33
Bloggadress/URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Annies Fotoblogg sa:

Härlig bild och härliga färger :)


Datum: 2008-09-26: Tid: 11:31:28
Bloggadress/URL: http://annie90.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin