Välkommen, välkommen hit...

Skrivet: 2009-06-21, 22:06:03 / Fotodagboken

Det vankas kvällsfika, efter tre timmars bilfärd från Lidköping. Vi inspirerades till att åka raka vägen till affären och köpa rostbröd på vägen hem. Så gott. Midsommarhelgen har firats på landet i ett enormt partytält med min fina vän Lillefot och alla tillbehör. Grillat, brännvin, gitarrspelande och allsång, regnskurar, midsommarstång (dock ingen dans, men det klarade vi oss bra utan), trevligt sällskap, jordgubbstårta, chips och godis. Jag trivdes verkligen. Igår blev det en lugn pizza- och filmkväll och idag hade vi tur med vädret så vi åkte en sväng till ett väldigt fint badställe och fikade. En mysig avslutning. Nu känns det ganska skönt att vara hemma igen. Jag har bara fyra dagar på mig att ladda upp inför Englandsresan, på torsdag. Tiden rusar verkligen iväg nu. Det börjar bli lite pirrigt, men jag saknar verkligen Sandra, enormt mycket. Så skönt att hon kommer hem igen.

Resten av kvällen dricker jag te, kopplar av och slötittar på det som sänds på tv. Inget annat. Bilder och sånt tar vi senare. Adios.

ina-bina sa:

Åh, firade du midsommar i Lidköping? Det är världens bästa sommarställe :D


Datum: 2009-06-21: Tid: 23:09:28
Bloggadress/URL: http://inabina.blogg.se/
Frida sa:

åh, lät som en mysig midsommar! och vad roligt att ni känner varandra, hade ingen aning;)

nu längtar jag bara efter bilder^^,


Datum: 2009-06-21: Tid: 23:11:48
Bloggadress/URL: http://fridaisfine.blogg.se/
sandra sa:

låter som en grymt fin midsommar!

och du behöver inte vara nervös, det kommer bli så himla bra! jag längtar såå mycket! <3


Datum: 2009-06-21: Tid: 23:34:21
Bloggadress/URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin