Om mig

Det här med att berätta om sig själv har aldrig varit min starkaste sida. Innestinne är jag nog ganska rädd för att ni ska få veta för mycket om mig. Men å andra sidan vill jag ingenting hellre än att dela med mig av mina innersta tankar, känslor, texter och fotografier. Mitt liv har förändrats ganska mycket de senaste månaderna och när det kommer till bloggen, så tycker jag att den känns mer och mer döende. Vilket inte alls stämmer överens med hur jag själv känner mig. För på många sätt känner jag mig mer levande än någonsin. Så därför tänkte jag försöka mig på en nystart. För trots att bloggen har varit döende under en längre tid, har ni som tittar in här, sakta men säkert bara blivit fler och fler. Som sagt, jag är inte särskilt duktig på att presentera mig själv, men jag tänkte ändå göra ett försök.

 

Mitt namn är Ida-Sofia. Men ni kan kalla mig för Ida. Jag föddes en höstmorgon den sextonde oktober 1987. Sen en tid tillbaka bor jag tillsammans med min pojkvän i Barcelona på obestämd tid. Jag studerar litteraturvetenskap och diverse strökurser på distans, tills vidare. Samtidigt som jag läser katalanska på måndag och onsdagskvällar.





Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback