Butterflys and jeansshorts

Skrivet: 2007-12-06, 23:15:08 / Självpoträtt

image557
Här har ni veckans första outfit. Jag fattar inte att det är fredag imorgon, igen liksom, det var ju nyss fredag. Eftersom att det är så pass varmt ute, tog jag på mig somarens jeansshorts och en t-shirt med fjärilar på. Samt skinnjackan istället för kappan, har faktiskt saknat skinnjackan lite.

Anledningen till att jag tog tag i mig jälv, hoppade in i ducshen och gjorde iordning mig var för att Jonathan föreslog att vi skulle åka till Tuna Park och köpa julklappar, men vi kom hem tomhänta, igen. Men det var ändå skönt att komma iväg en sväng. Tittade en del på nyårsaftonsklänningar, men jag har inte hittat den perfekta ännu. Man vet ju aldrig vad som händer på nyårsafton, mina önskningar kanske slår in :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin