Idolfinalen

Skrivet: 2007-12-07, 23:22:35 / Dagboken

Jag och Jonathan åkte som sagt ner på stan tidigare och träffade Mamma och Matilda en stund. Det blev inte så långvarigt, jag blev deppig, så vi åkte hem. Så vi köpte ingenting idag heller, men nu vet jag i alla fall vad Matilda önskar sig i julklapp, vet även vad jag ska köpa till mamma. När vi kom hem satte jag mig i soffan och tittade på film, satte på Forest Gump, medan Jonathan åkte till affären för att handla mat, för att sedan laga en stor god gryta. Köttet var lite segt men annars vara det jättegott och jag blev serverad med både mat och vin. Jag har världens bästa pojkvän.


Nu är Idol 2007 avklarat och Marie tog hem segern, hon förtjänade det tycker jag, även om jag hejade på Amanda. Men för första gången så känndes det som att det inte spelade någon roll vem som vann, de är helt otroliga båda två. Amanda kommer säkert ändå bli större.


Fortsätter titta på eftersnack och dricka vin, ska även ta lite Hägen daz strawberrycream. Om ni har läst min lista i ett tidigare inlägg så vet ni att det är min absoluta favorit glass.

Emelie sa:

Ja eller hur! Blää :P


Datum: 2007-12-07: Tid: 23:23:48
Bloggadress/URL: http://pancaakes.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin