Julstök

Skrivet: 2007-12-22, 13:54:21 / Dagboken

Dan före, dan före, dopparedan...
Någon som vet varför man säger dopparedan? Är det för dopp i grytan kanske? No idea.

Vad gör ni idag?


Vi håller på att städa hela huset inför julafton.
Jag hatar att städa så jag är inte på så bra humör.
Senare ska vi även slå in alla julkallappar. Köpte de sista igår när jag var nere på stan. Så nu är det äntligen avklarat. Jag längtar tills jag får öppna paketen som Jonathan har köpt till mig, jag är så nyfiken. Har ingen aning om vad han har hittat på. Efter att vi har städat klart ska vi nog ta oss till affären, får nog låna Jonathans pappas bil. Eftersom att våran pajade när vi var i Stockholm senast.

Jag är sugen på lussekatter och julmust...
Det är en perfekt kombination tycker jag. Fick lussekatter av svärmor min, som var jättegoda. Så jag ska nog ta det snart, när Jonathan har slutat damsuga.

Nu ska hjälpa till och städa...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin