Måste hinna uppdatera bloggen också...

Skrivet: 2007-12-19, 23:52:37 / Dagboken

Hello!

Jag tänker inte skriva så mycket.
Men jag känner ett enormt tvångsbehov av att uppdatatera bloggen varje dag. Önskar att jag orkade skriva minst fem gånger om dagen, men det gör jag inte. Så därför skyndar jag mig nu att uppdatera innan klockan slår tolv, patetiskt va?

Vi har varit borta hela dagen idag och jag har mått prima hela tiden. Allting känns helt plötsligt mycket bättre. Får se hur länge det håller i sig, men just för tillfället känns det som att jag har energi. Energi till att börja ta tag i livet.

Amanda har kommit hem igen så vi har varit hemma hos Mette hela kvällen, mycket, mycket trevligt. Och annars har vi firat min mamma som fyllde 45 år igår, vi spelade Memory och jag vann, hehe. Brukar aldrig vinna så det var kul.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin