Rödtott

Skrivet: 2007-12-28, 21:34:49 / Illustartioner

image611
Illistration: jag själv

Sitter vid datorn och ritar. Har gjort det nån timme nu, det är avslappande och kul. Får mig att tänka på någonting annat en stund.

Tidigare idag gick vi en promenad, till affären. Våran bil är kaputski, så då får man ta och gå istället. Det regnade lite men det var rätt lungt en då. Känndes ganska skönt att få friskt luft. Ska nog köra lite styrketräning snart, gjorde aldrig det igår. Men idag har det gått bra att hålla sig till pointsen, har faktiskt en del kvar till och med. Men de förbrukas nog under kvällen. Har druckit mycket vatten idag och då sväller min mage upp till en ballong, så att jag ser tjock ut. Men det är bra med vatten. Det påskyndar ju viktnedgången en aning.

Har även tittat på Underbar och älskad av alla idag. Den var okej men inte så jättebra. Ganska kul och pinsam.


Ha en trevlig fredagskväll. (Känns inte alls som fredag idag för min del.)




Marie sa:

Näe någon fredag är det inte. dagarna flyter i hop nu under lovet!


Datum: 2007-12-28: Tid: 21:41:55
Bloggadress/URL: http://hallonbakelse.blogg.se
SimpleGirls sa:

vilken snygg bild :D


Datum: 2007-12-28: Tid: 21:43:04
Bloggadress/URL: http://SimpleGirls.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin