Te och smoothie, mina favoritdrycker.

Skrivet: 2007-12-27, 14:31:02 / Fotodagboken

image601
image602

Mums...
Mamma vet vad jag gillar hon. Te är så gott. Jag och Jonathan fick ett varsitt. Mitt heter Ljuv och Vacker och är smaksatt av rabarberbitar och björnbärsblad. Det var riktigt mumsigt, provade en kopp direkt jag kom hem. Jonathans är inte lika mycket i min smak, det är ett te som är smaksatt med kaffebönor, apelsin och grejer. Eftersom att jag inte tycker om kaffe.

image603
foto: jag själv

Den här underbara blendern fick jag av mina svärföräldrar. Jag har länge önskat mig en sån och vi har redan provat den två gånger och den fungerar utmärkt. Nyss hällde jag i mig smoothin som ni kan se på bilden, den med kiwi. Det var gott.


Te och smoothie...
Mina favoritdrycker.


Idag händer det inte särskilt mycket här hemma. Vi tänkte vara hemma och ta det lugnt. Det ser ju inte direkt lockande ut att gå ut på en promenad i det här vädret. Grått, regnigt och dant. Så vi blir nog kvar innomhus.


Ha det bra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin