Lite köksgrejer

Skrivet: 2007-01-26, 11:47:47 / Inredning

Köksgrejer

Skåpförvaring (rationell): Ikea 625:-
Vinställ: Ikea 49:-
Klämmor: Ikea 19:-
Timer: Ikea 49:-
Damsugshållare: Ikea 49:-
Fläkt: Ikea 2595:-
Lampa: Ikea 199:-
Grytunderlägg: Bluebox.se (julklapp)
Kryddkvarn: Åhlens 75:-
Stekpanna: Åhlens 195:-

Jag och Jonathan kom iväg en sväng till ikea igår. Några av grejerna vi kökpe kan ni se på kollaget ovan. Fläkt är nog nästan det enda som vi saknar just nu. Jag vill ha den svarta på bilden men den är sååå dyrr, men det är nästan alla fläktar om man vill ha en ganska bra.

Jag vaknade klockan sju av att Jonathan kom och la sig. Kom och la sig!! Hallåå! Jag var liksom pigg för att stiga upp då. Nu ligger han här bredvid mig i sängen och sover som en stock (snarkar högt gör han). Men han hade målat lite med den nya färgen i köket (grått) det blev jättefint. Inte för mörkt eller så utan alldeles lagom. Jag längtar såå mycket tills allt är klart så att jag kan göra fint med alla nya grejer som vi har samlat på oss. Idag borde spisen och ugnen komma också (vi har väntat i en månad idag) och det skulle bara ta två veckor. Fett irriterande.

Tänkte att vi skulle ta oss ner på stan en sväng. Nya kläder skulle inte sitta helt fel. Men då måste jag börja väcka honom snart och det vill jag helst inte ge mig in på. Det är nästan omöjligt kan jag tala om. Men han har sagt att jag får slå och skrika på honom, men det vill jag ju inte. Men men, jag kanske borde hoppa in i duschen så att jag är klar när han vaknar.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin