Träningsverk

Skrivet: 2007-07-26, 14:32:56 / Dagboken

Idag har jag ont  hela kroppen - träningsverk från gårdagens träning. Jag och Kajsa gymmade i nästan två timmar och hon bossade och hade sig. Haha. Om jag fortsätter att träna med henne kommer jag bli hur smal som helst. Har tänkt köpa månadskort i alla fall, måste passa på när de har halva priset. Efter träningen åkte vi och babade till Hökåsemgropen, solen var borta men det var skönt en då. V kan ju åka var vi vill nu :D FRIHET!

Vi har varit på Ica Maxi och handlat och nu håller vi på att laga mat: Färskpotatis, fleskfilé och Solvikensås. Mums. Sen kanske vi ska ner på stan en sväng, men vi får se. Jag vill bada igen, så vi kanske åker till gropen.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin