Fest

Skrivet: 2007-05-26, 18:34:26 / Självpoträtt

Igår var jag och Jonathan hemma hos Hanna, det var hur trevligt som helst. Kul att träffas igen efter så lång tid och det mesta kändes som det brukade göra innan vi tog studenten. Imorse när jag vaknade var det inte lika trevligt däremot, jag hade ont i huvudet och mådde illa. Var vaken från sju till nio, sedan kunde jag somna om igen och vaknade inte förän klockan två. Men det var skönt att sova och bakfyllan hade lungnat ner sig lite då. Nu har jag och jonathan hyrt film så ikväll blir det mys framför teven, med ost och kex. Skönt att bara ta det lugnt, älsklingens hals behöver verkligen vila, han är helt febrig.

Så här såg jag ut igår:

image163

image164 Tunika, från H&M
Jeans, Paris
Skor, Skopunkten
Halsbans, Asos
Hårspännen, Glitter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin