Ida goes ego

Skrivet: 2007-05-11, 16:06:39 / Självpoträtt

Jag idag



Jag och Jonathan tänkte lyxa lite idag. Eftersom att han åker till Idol redan ikväll, så tänkte vi åka ner på stan och äta middag, sen på kvällen och imorgon ska jag vara själv. Men det ska bli skönt, det är inte så ofta jag och Jonathan tillbringar tid isär. Förra året följde jag med till Idol, men det var rätt jobbigt, så i år får Häger den äran :), nej men det var kul också, men eftersom att de ska vara där hela natten så blir det för påfrestande för mig.
image126


Brun skinnjacka: Carlings
Svart sjal: Indiska
Jeans: Från Paris
Skor: Skopunkten
Prickit linne: Bik Bok
Väska: Wedins

Nu blev det ingen bra bild på håret, eftersom att det är uppsatt så är det kanske lite svårt att få sig en föreställning om hur det ser ut.

"Jag håller tummarna för dig älskling."




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin