Nyklippt

Skrivet: 2007-05-06, 23:49:12 / Dagboken

Jag var hos frisören igår, var i akutbehov av en klippning. Mitt hår var hur slitet som helst, helt av i topparna och allmänt ovårdat och fult. Inte så konstigt kanske eftersom att jag inte har klippt mig sedan september. Men nu har jag inte så mycket hår kvar allas faktiskt. Det nuddar precis nyckelbenen, det är skitkort. Igår var jag missnöjd och tyckte att det känndes konstigt, men nu börjar jag vänja mig och tycker inte att det är så tokigt trotsallt. Men det är klart att det känns tomt och så känner jag mig så naken när jag måste visa axxlarna, jag vill ha håret som täcker. Men Jonathan älskar det, han har alltid tjatat om att jag ska ha kort hår, så han får väl njuta nu så länge det varar. Haha..

Jag lägger upp bilder på håret senare.

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin