Presenter

Skrivet: 2007-05-23, 20:14:05 / Dagboken

Idag har jag varit nere på stan och letat presenter. Matilda fyller 14 år imorgon, helt otroligt, min lilla syster liksom. Och så är det morsdag på söndag och på fedag fyller Hanna år och på måndag fyller Sara. Många födelsedagar de närmaste dagarna med andra ord.

På fredag är vi hembjudna till Hanna, det ska bli kul- att både se hur hon bor och eftersom att vi inte har träffats på länge.

Jonathan var uppe halva natten, eller typ hela och tapetserade, han har kommit halvvags, det blir jättefint. Jag kommer känna mig så lättad och glad när allting är klart här, så att man slipper tänka och oroa sig över det här hela tiden. Det blir rätt påfrestande i längden. Men vi är på god väg nu i alla fall.

Men det var en skön dag idag, soligt och ganska varmt, synd bara att det ska blåsa så mycket. Det blir så jobbigt att cykla i motvind.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin