Söndagen den 20:e maj

Skrivet: 2007-05-22, 00:53:31 / Dagboken

Vi hade ingenting att göra så vi tog en cykeltur, vi hade egentligen inget särskilt mål men hamnade först på blomgaraget, där köpte jag en blomma (vad annars?) Sedan var jag hungrig så då hamnade vi på tsan helt plötsligt, hemma hos mamma. Vi köpte mat på Pizzeria Viking och gick hem till mamma och åt. Hemma hos mamma hade vi en trevlig stund, jag provade Alexanders nya tv-spel, Nintendo Wii. Sedan cyklade vi vidare till ICA maxi på Erikslund och handlade lite mat och en lilja.


Dagens jag:

Brun skinnjacka, Carlings
Vitt linne med gråa ränder, Wee från Wee affär i Paris
Skärp, från Clockhous i Warzawa
Svarta citychorts, Zara i Paris
Vita flippflopp sandaler, Wee i Paris
Halsband, Asos
Diadem, Åhlens


Vi sitter utanför pizzerian och väntar på år Vikingkebab.



Mina nya blommor :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin