26 månader idag.

Skrivet: 2007-10-18, 13:27:32 / Fotodagboken

Våra bästa år måste vara årtiondes mest långdragna serie. Jag tror att jag har tittat lite då och då sedan jag var i elva års åldern och det har inte hänt särskilt mycket sedan dess. En dag är ju typ tio avsnitt. Det räcker med att titta en gång varannanvecka, man har ändå inte missat något. Men det finns ändå någonting som drar mig till det, som gör mig intresserad. Även fast jag inte tycker att det är särskilt bra. Hur länge har serien pågått nu egentligen 30 år? Kommer den någonsin ta slut, eller kommer den pågå i alla evighet. Jag vet att den fortfarande fortsätter i USA och vi ligger typ tre år efter. Det måste vara många som tycker om det eftersom att de fortfarande spelar in nya avsnitt.

Nog om det. Idag är det min och Jonathans 26 månadersdag. Vi har alltså varit tillsammans i hela 2 år och 2 månader. Och vi har bott ihop i ett år och kämpat med att få klart det här huset. Nu är det nästan helt klart på insidan, förutom toaletten, men utsidan ser fortfarande inte så atraktiv ut, det behövs målas på flera ställen och en del lekt saknas. Jag hoppas att Jonathan kommer att tjäna bra isinomtid så att vi kan flytta till en riktig lägenhet, närmare stan. Så att vi slipper bo på samma tomt som hans föräldrar för det är rätt så krävende och jobbigt. Jag vill att vi ska klara oss själva, vilket vi gör mer och mer. Men vi betalar ju ingen hyra här och så. Vilket är positivt. men då får man ju inget begrepp om hur det är att flytta hemifrån på riktigt.

image336
I love you forever.

(korten är tagna på Brahehus i somras)

jaanet sa:

hihi snýgga kort :)


Datum: 2007-10-18: Tid: 17:01:19
Bloggadress/URL: http://www.janeteklund.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin