Afterwork ikväll

Skrivet: 2007-10-26, 13:11:41 / Fotodagboken

Sitter och tittar på Våra bästa år som alltid vid den här tiden. Planerna för resten utav dagen är följande; göra mig iordning, åka ner på stan och leta present till Jonathan, träffa Jonathan, gå på afterwork på Bluemoonbar. Har bara varit på Bluemoon en gång och det var på studenten, så det ska bli roligt.


Har precis varit duktig och betalt räkningarna, men ångesten över att pengarna börjar försvinna kommer över mig. Jag hatar räkningar, men denna månad har vi ovanligt mycket räkningar efterom att vi har legat efter från förra månaden, men nu är det ordnat. Annars har vi bara våra monilabbonemang och boxer att betala. Eftersom att vi inte betalar någon hyra.


Ha en bra dag på er.



image386
image387
(foto: jag själv)

FashionWay sa:

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Datum: 2007-10-26: Tid: 15:25:35
Bloggadress/URL: http://www.FashionWay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin