Dagens jag och naturdiet

Skrivet: 2007-10-15, 13:23:39 / Självpoträtt

image323
Dagens jag:
T-shirt med tryck, Zara
Svart linne, JC
Jeans, Diesel
Kofta, Second hand
Halsband, Asos

(Beklagar den dåliga bilden, smutsen på spegeln syns rätt bra)

Nu ska jag hälla i mig en naturdiet men chokladsmak, sen blir det en promenad. Så nu var det gjort, det är inte gott med såna där påsar, fast det är ganska praktiskt om man inte orkar laga mat. Nä nu ska jag sätta på mig skor och gå ut i det gråa höstvädret, kanske tar lite bilder, vem vet?

Ulla sa:

Kul att du hälsar på. Du är alltid välkomment till min sida. Hoppas på att du tar några bilder på promenaden.Du verkar vara bra på bilder.


Datum: 2007-10-15: Tid: 15:11:20
Bloggadress/URL: http://ulla67.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin