Friday afternoon

Skrivet: 2007-10-12, 16:56:40 / Dagboken

Nu är Jonathan på väg hem. Han har sålt sina fösta abonnemang den här veckan, hela tre stycken :) Im happy. Vilket betyder att hans första lön är påväg uppåt. Så vi kanske inte kommer att vara så fattiga i slutet av november i alla fall.

Jag har hållit på att ändra min header till bloggen, men den verkar inte synas. Eller den syns när man förhandsgranskar i stilmallen men sen när man går in på bloggen så der allting ut som det brukar göra. Förutom profilbilden som blev som den skulle. Konstigt det där, Jonathan får kika på det när han kommer hem. För jag vill ju att den nya ska synas, jag har faktiskt gjort rätt.

Jag kanske borde börja ta fram grejer till maten. För jag börjar bli urhungrig, har bara druckit smoothie, visserligen med mussli i och ätit en chokladbar. Så det är nog dags att äta  riktig mat nu. Jag har fortfarande inga planer inför kvällen, vi får se vad som händer, i första hand ska vi i alla fall äta gott.

Kram på er.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin