Funderingar...

Skrivet: 2007-10-22, 13:14:51 / Dagboken

...ny vecka, nya beskymmer, nya funderingar...

Då var det måndag och ny vecka igen.
Jag tycker att jag klarar mig riktigt bra, att vara ensam hemma har faktiskt gått betydligt lättare än vad jag hade förutspått. Och så känns det bra att Jonathan tjänar pengar, hans första lön kanske inte blir så hög, men han jobbar på det.

Det har inte gått så jättebra för mig i skolan den senaste tiden, jag har varit hemma rätt mycket och hoppade av en av kurserna som jag började på i höstas. Så den senaste månaden har jag bara läst en kurs på halvfart och den tar slut snart. Har bara en lektion kvar, jag har gjort klart min broschyr och kommer antagligen att få godkänt. Men just nu så tycker jag inte att det känns särskilt bra att plugga. Så jag tar uppehåll, en månad, för att tänka över hur jag ska fortsätta. I december börjar en kurs som jag både vill och behöver gå för att få en examen i Textdesign, så den känns som ett måste. Men å andra sidan så finns det inga måsten, så jag väljer själv hur jag vill göra. Men antagligen kommer jag att läsa den då och efter det till vårterminen ska jag antagligen läsa spaska, eller någon av de kurserna som jag missade i slutet av förra terminen och nu i höstas. Har nämligen missat två kurser nu. Vi får se hur det blir. Hur jag än gör så löser det sig nog.

Nu ska jag gå och blanda till en smoothi, annars svälter jag ihjäl.

Puss och kram.

Sandra sa:

Svar: tack så mycket =)
Önskar dig detsamma!


Datum: 2007-10-22: Tid: 13:16:04
Bloggadress/URL: http://sandranilsson.blogg.se
Nadja sa:

det är skönt att vara ensam men tråkigt..o klart att du kommer klara det =)


Datum: 2007-10-22: Tid: 15:27:16
Bloggadress/URL: http://nayjay.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin