Höstlöv

Skrivet: 2007-10-06, 19:17:10 / Fotodagboken

image290
(foto: jag själv)


Om ni är intresserade av mina andra höstbilder som togs idag kan ni gå in här.

Det känns verkligen att hösten är här nu, att det är oktober. Det börjar bli kallt och träden får fin färg. Just idag känns allting bra, det känns skönt att sommaren är över och så. För snart fyller jag år och då ska vi ha kalas för mig här hemme, jag längtar. Men annars så tycker jag hösten ser ganska dyster ut, jag vet inte hur jag ska göra med plugget och så vidare, Jonathan jobbar ju hela dagarna så det är ju inte så kul att bara gå hemma i pyjamas, vilket jag förmodligen kommer att göra. Men jag har ingen ork eller energi just nu, jag skulle verkligen behöva en paus för att känna efter vad jag verkligen vill göra med mitt liv, kan man göra det? Stanna upp och tänka några månader?

Jag känner mig så liten och världen känns så stor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin