Höstpromenad

Skrivet: 2007-10-08, 17:31:37 / Fotodagboken

Gud, vilket härligt höstväder det är ute idag. Det var helt underbart att ta en eftermiddagspromenad i solen och fota höstbilder. Gick en ganska lång sträcka, var i alla fall borta i en och en halv timme. Men nu är jag hemma igen och Jonathan sitter i bilen på väg hem till mig, men vi ska iväg och träna direkt. Vi försöker att komma iväg till gymmet varannan dag. Det känns bra att träna på gym, det kostar pengar, men det är värt det. För om man ska träna hemma, gå på promenader, jogga eller styrketräna, hänger träningen oftast på vad det är för väder utomhus och så vidare. Man kommer oftast med ursäkter som: Jag vill inte jogga idag eftersom att det regnar ute. Men till gymmet kan man ju alltid gå eftersom att det inte påverkas av vädret.

Nu ska jag plocka fram våra träningskläder så att vi kan åka direkt när Jonathan kommer hem. Nämen gud vad jag är sugen på någonting gott, typ glass eller godis, ska nog unna meg något efter träningen. Affären ligger så avsides här vi bor. Och jag har liksom en bestämd promenadsträcka som jag går när jag är ute och går och det är inte mot affären. Annars hade jag gått förbi där och köpt mig någonting när jag var ute och promenerade.

image293
image294
image295
(Foto: jag själv)

Little darling sa:

fina bilder :}


Datum: 2007-10-08: Tid: 17:44:27
Bloggadress/URL: http://littledarling.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin