Lunch på stan

Skrivet: 2007-10-11, 11:28:18 / Dagboken

Är påväg ner på stan för att träffa Jonathan. Vi ska äta lunch ihop klockan tolv och min buss går kvart i. Försökte ta några bilder på dagens klädsel, men de blev inte så bra så Jonathan får fixa det senare. Annars så är jag jättehungrig, hinner ju inte göra smoothie som jag hade tänkt nu när det baar är tio minuter kvar tills jag måste kila. Men som sagt vi ska ju äta lunch klockan tolv, så jag klarar mig nog tills dess. Efter lunchen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag hamnar nog hemma hos mamma som jag brukar när jag är nere på stan. Så hima praktiskt att hon bor där, så att man slipper åka hem.

Det är svårt att veta vad man ska ha på sig för jacka nuförtiden, vissa dagar är det jättesoligt och nu som idag ser det jättemulet och trist ut. Idag ser det kyligt ut, så det får bli både vantar och mössa. Men jag har bara min skinjacka, men den får duga. Vill inte använda min kappa från förra året, i alla fall inte än. Den åker på om det är akutkallt, fast egentligen så är den inte så mycket varamare än skinnjackan. Det är bara det att man kan ha fler lager under den, skinnjackan blir ju så jäkla tajt om man har luvtröja under.

Jaja, nog med skitsnack :) Måste skynda mig till bussen nu så att jag inte missar den.

Kram på er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin