Nattfotografering vid Mälaren

Skrivet: 2007-10-28, 23:19:19 / Fotodagboken

Sitter i soffan och tittar på våran gigantiska tv. Nej, men den är inte så stor, det bara känns så, efter att ha haft en 14 tums tv innan. Amanda sitter här med oss också, så trevligt så. Hon har höstlov i en vecka, så hon är hemma tills på fredag. Jag har verkligen saknat hennes sälskap så vi ska göra så mycket som möjligt den här veckan, imorgon ska vi gå på stan och ikväll har vi alla tre verit ute och testat våran nya älskling, Nikon D40X. Den tar så sjukt mycket snyggare och detaljrikare bilder än en vanlig digitalkamera.

Annars så är det stökigt här hemma och mycket disk. Skitjobbigt. Förut älskade jag att städa och hålla iordning, men nu så bara hamnar kläderna överallt och jag orkar inte diska efter mig. Jag har blivit en slarver, kanske för att Jonathan också är det. Han har smittat mig. Inte så bra att båda slarvar, då kan jag heller inte skylla ifrån mig på Jonathan :)

Det var inte lätt att fota i mörkret, det blev suddigt även med stativ. Så här kommer lite bilder som vi tog ikväll. Det är jag och Amanda som sitter ute på bryggan, så det var Jonathan som agerade fotograf den här gången.

image395
image396
image397



Godnatt på er.



Sandra sa:

jätte fina bilder!


Datum: 2007-10-29: Tid: 13:59:47
Bloggadress/URL: http://sandranilsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin