r4tf5jfnobjå

Skrivet: 2007-10-02, 14:04:12 / Dagboken

Min dag är inte värd någon rubrik.

Jonathan har fått jobb som försäljare. Jättebra för våran ekonomi, men mindre bra för mig som måste vara ensam hemma hela dagarna, förutom när jag är i skolan då. Vilket inte är så ofta. Men jag tycker verkligen att det är jättebra att han har fått ett jobb. Jag är bara lite orolig över hur mycket jag kommer att sova när han inte är hemma. Idag gick jag upp klockan ett. Jag vet liksom inte vad jag ska hitta på om dagarna när jag är själv, allting känns så tungt och tråkigt då. Jag är så himla trött på skolan också, så jag vet inte hur jag ska göra med det. Funderar på att hoppa av en av de två kurser som jag läser just nu. Jag har ändå varit borta på tok för mycket, så jag vet inte om jag kan få godkänt ändå. Men Grafisk form, måste jag gå kvar på, min broschyr är så gott som klar och vi ska ha delredovisning på torsdag. Jag kan ju inte hoppa av när jag har gjort det som kursen går ut på. Men det är bara det att kurserna är på samma dag, på torsdagar, så det känns ju skitkonstigt att komma dit och bara gå på den första lektionen och sen skita i den andra. Mina kurskamrater kommer ju att börja undra. Men jag klarar inte av att läsa båda kurserna just nu, det går inte, mitt psyke klarar inte av den stressen. Så det är bara att tala om för de som undrar att jag har hoppat av. Men jag är så jävla rädd för vad andra ska tycka om mig. Det känns skitjobbigt.

Nu har jag avslöjat alldles för mycket om mina problem. Men jag behövde verkligen skriva av mig lite. Det kanske blir lättare att ta ett beslut då.

Imorgon ska i alla fall bli en bra dag, en dag som jag verkligen ser framemot. Jag ska luncha med Sara på stan, bara hon och jag. Det känns jättekul, det var så himla längesen som vi gjorde något själva, utan killar.

3 timmar kvar tills Jonathan kommer hem, jag vet inte vad jag ska göra. Borde laga mat, mikropizzan var jätteäcklig. Han vill åka och träna när han kommer hem, men jag känner mig inte särskilt pigg på att träna idag heller. Men någonting måste jag väl göra, jag kan ju inte sitta hemma och tråka hela dagarna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin