Tårtrecept, någon?

Skrivet: 2007-10-14, 21:55:03 / Dagboken

Min blogg har slagit rekord, på antalet kommentarer och unika besökare. Och jag är överlycklig. Hoppas bara att ni kommer att fortsätta läsa min blogg, det skulle vara fantastiskt kul. Tusen tack till er som tagit er tid till att titta in hos mig.

Just nu håller jag på att leta recept på tårtor, ska nämligen baka något till mitt födelsedagskals på lördag, då släkten kommer. Fyller år det gör jag redan på tisdag, 20 hela år, men ändå känner jag mig fortfarande liten.

Om någon har ett förslag på en god tårta så är det bara att hojta till. Det skulle uppskattas!

Lari sa:

mm.. godis är verkligen gott..;)


Datum: 2007-10-14: Tid: 21:58:45
Bloggadress/URL: http://webkocken.blogg.se
Gila sa:

aa, men det kanske är för att jag själv har haft :) men ja tycker det är fint iaf!


Datum: 2007-10-14: Tid: 21:59:46
Bloggadress/URL: http://klassiker.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin