Tjoho

Skrivet: 2007-10-24, 16:57:57 / Fotodagboken


Är nyss hemkommen från en promenad. Frös om öronen men svettades av resten utav kroppen. Det är så konstigt väder ute nu förtiden, man vet liksom inte hur mycket kläder man ska ha på sig. Men i alla fall så gick jag ända bort till Skokanonen, det blir ungeför 6km fram och tillbaka. Där köpte jag sån här spray som man sprayar på mockaskor för att de ska tåla fukt. På vägen dit besökte jag även Em möbler men de hade ingenting intressant. Det känndes skönt med en promenad, men nu kommer min förkylning säkert bli ännu värre. Har haft ont i halsen i några dagar nu så jag och Jonathan ställde in träningen ikväll. Det får bli en annan dag istället.

Annars så har jag lagat kötbullar, potatis och gräddsås och tittat på Våra bästa år. Tog lite kort på promenaden, mest på löv, det finns inte så mycket annat vackert att ta kort på här ute på Bäckby/Skälby. Och om det nu finns det så har jag nog redan fotat det.

Igår orkade jag inte skriva så mycket, så det blev bara ett kort inlägg på dagens outfit. Men Jonathan var sjuk, så han var hemma igår. Men på eftermiddagen piggnade han till så vi tog en sväng bort till Erikslund. Jag köpte en stickad lång, tröja på Tati, från Vero moda. Jag hittade även en jättesnygg kappa som jag kanske ska köpa när jag får pengar, men det beror på, den var rätt dyr. Men väldigt fin. Efter det åkte vi hem till mamma och åt middag, en mumsig lasagn. Hon hade gjort iordning min blombalja som jag ska ha stående utanför dörren, så att det ser lite hemtrevligare ut, där ute. Jättefin blev den i alla fall. Min mamma är bäst när det gäller blomarrangemang.

Hoppas ni har det bra därute.

Puss&kram

image362
image363
(foto: jag själv)

N R 1 2 6 sa:

hallå i stugan :] är du bra på photoshop och vill fixa en cool header till mig? svara gärna i bloggen. ha en bra kväll


Datum: 2007-10-24: Tid: 21:42:03
Bloggadress/URL: http://nr126.blogg.se
Mamma Lola sa:

Hej!
Va fina blommorna blev!
Du kan ta in dem om natten, så håller de längre!
kram mamma


Datum: 2007-10-25: Tid: 19:27:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin