Träden blir bruna

Skrivet: 2007-10-30, 23:13:07 / Fotodagboken

image404
image405

Nu är höstens mörkare tider här, alla blad har fallit från träden. De har blivit helt kala och bruna. Men solen sken idag, en stund i alla fall. Jag tycker att det känns lite jobbigt att solen går ner så tidigt nu när vi har ställt tillbaka klockan. Det är jobbigt med allt mörker. Dagen blir så mycket kortare.

Har precis färgat håret, provade en nya färg, Schwarzkopf brillance, mysterious red brown, hette den. Jag ville få lite röda skiftningar i håret och så blev det också. Innan jag färgade det var jag helt säker på att det skulle bli illrött, för mitt hår brukar reagera starkt på röda nyanser. Som tur var blev det ju inte så, men lite rödare hade jag kunnat stått ut med.

Så det blev bra i alla fall. Under tiden jag hade färgen i håret, tog jag lite bilder på smink. Ska kolla igenom dem snart, kanske kommer det upp lite sminkkonst innan sängdags?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin