Bio?

Skrivet: 2007-09-14, 15:31:51 / Dagboken

Sitter med hårfärg i håret nu. Fick äntligen hem mitt löshår imorse, nytt och frächt, hur lent som helst. Jonathan överraskade mig när han kom hem från ett fönsterputsjobb vid halv ett tiden, jag har nämligen namnsdag idag och han kom ihåg det. Jag fick en stor röd ros, åh han är så underbar. Jag blev helt paff eftersom att jag inte alls tänkte på att det är den 14 september idag, Idas dag.

Jag är ledig idag och än så länge har vi inga planer för ikväll. Vi kanske går på bio, Jonathan vill se Ett öga rött, eller så vill jag se Underbar och älskad av alla. Så vi får se om vi kan enas, men det lutar mot Ett öga rött. Vi kom på igår att det faktiskt var ett helt år sedan vi var på bio senast, helt sjukt. Men det har inte gått några filmer som intresserat mig. Vi har tänkt gå flera gånger eftersom att jag fick ett biokort på min födelsedag förra året, men det har aldrig blivit av. Så det kanske är dags att använda det nu. Ska gå in på Sf-hemsida och boka biljetter, eller åtminstone kolla lite.

Tio minuter kvar tills jag ska skölja ur färgen, men jag har inte så mycket mer att skriva just nu. Imorgon ska jag och Jonathan till FBU på research, jag ska nämligen göra en broschyr till deras verksamhet som projektarbete i Grafisk form-kursen. Imorgon är det öppet hus, så vi kanske ska dit även på söndag när det är vanlig träff med ungdomarna.

Ha en bra fredag, för det tänker jag ha :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin