Hej!

Skrivet: 2007-09-08, 21:03:52 / Dagboken

Sorry, att jag inte har skrivit på så länge, jag har haft mycket att tänka på, samt att min dator är inne på lagning och Jonathans har krånglat en massa. Men nu fungerar Jonathans dator igen så nu kanske jag gör små avtryck med mina små fingrar här i bloggen igen lite då och då. Känner dock att bloggen behöver en rejäl förändring. Vet inte riktigt hur men jag får väl klura ut någonting bra. Annars rullar livet på, jag läser två kurser just nu som jag gillar, Visualisering och skiss samt grafisk form. Här hemma är allt nästan färdigt (förutom toaletten) Jonathan har börjat sätta upp lister så det börjar ta sig riktigt fint. I förrgåt köpte vi en lampa till vardagsrummet, en såndär super highteck som man bara behöver nudda så sätts den på av sig själv :) fett nice. Klädhängare och hyllor har satts upp och jag har målat en tavla till vardagsrummet. Synd bara att det ska vara så jobbigt att ta tag i toaletten, orkar inte med allt bygg längre. Så vi får se när det projektet sätts igång. Förhoppningsvis inom en ganska snar framtid. Det skulle vara skönt att ha allt klart och i sin ordning.

Annars är det en lugn kväll i vår lilla stuga. Vi har ätit god mat och druckit lite vin, snart funderar jag på att äta glass, häagen-dazs Jordgubb, mums.

Hoppas ni har det bra där ute.

Puss & Kram /Ida





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin