Lampan

Skrivet: 2007-09-13, 23:44:21 / Inredning

Nu ska jag börja blogga igen. Punkt slut. Helst varje dag, eller varannan. Men jag har tänkt lite på en sak, hur personlig kan man vara på bloggen, på internet egentligen? Jag har inte särskilt många läsare men hur mycket kan jag avslöja om min personlighet? Jag har märkt att bloggarna börjar bli allt mindre opersonliga, det är oftast ett tema som styr upplägget av bloggen. Här på min blogg tänker jag vara så personlig som jag bara kan, jag tänker inte berätta om vad jag och Jonathan har för oss bakom stängda dörrar, för det har igen av er med att göra. Men annars så kan man väl skriva om det mesta.

Okej. Jag och Jonathan har äntligen hittat en vardagsrummslampa som vi båda älskar. Jag berättade lite om den i ett tidigare inlägg. Men nu tänkte jag att ni skulle få se hur den ser ut. Som jag sa förut är det en lampa som sätts på när man tar på den.


image239


















Lampan är från Herstal och kostar 1299 kronor.

Sunshine sa:

Vad fin! :)


Datum: 2007-09-13: Tid: 23:50:49
Bloggadress/URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin