Mössen är tillbaka...

Skrivet: 2007-09-16, 00:22:41 / Dagboken

image266

Har setat vid datorn och tittat på andras bloggar hela kvällen nu. Ska röra mig till soffan eller sängen nu. Min rygg säger ajaj. Usch och fy, råttorna har hittat tillbaka till vårat sopskåp under diskbänken. Jonathan öppnade och då ssprang en lliten mus ut och gömde sig under kylskåpet. Så nu måste vi rigga fällor för de små jävlarna. Jag vill inte dela hus med dessa odjur.


Puss & Godnatt

anna sa:

o att de är söta de små mössen men jag skulle heller inte vilja ha dem inomhus..där känns de allt annat än söta.
Anklagar dig inte om du skriker högt!
tack så mycket för berömmet!
massa kram!


Datum: 2007-09-16: Tid: 00:36:37
Bloggadress/URL: http://pyttis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin